SINTERWONDERLAND in kasteel de Oosterhof

Bij Sinterwonderland in  Kasteel de Oosterhof te Rijssen beleef je een unieke en onvergetelijke Sinterklaaservaring vol plezier en niet te vergeten traditie. Wat is er mooier dan dit magische kinderfeest in een sprookjesachtige omgeving te beleven en wel in een echt sfeervol Kasteel.

Wat kun je allemaal verwachten

Er is een heel mooi en interactief programma met veel verrassende elementen en leuke acts samengesteld.

In het kasteel maak je een onvergetelijke en interactieve tour door meerdere kamers van het Rijssens Museum waarbij je verschillende Pieten en natuurlijk ook Sinterklaas in zijn eigen werkkamer ontmoet. Daarna vervolg je de tour naar het Brandweermuseum en loop je langs bijzondere verzamelingen van de brandweer.  Na al deze avontuurlijke belevenissen daal je af naar de industriekelder met jute waar een soort van pakjeskamer is. Het pietenrestaurant is het eindstation van deze ongeveer 1,5 uur durende en onvergetelijk tour.

Meer informatie en reserveren van tickets

Klik hier voor meer informatie en het reserveren van tickets.

Dit evenement wordt niet georganiseerd door het Rijssens Museum maar door drie enthousiaste en toegewijde mannen die wij de kans geven Sinterwonderland tot leven te brengen in een unieke omgeving.

Wie heeft Sinterwonderland bedacht en hoe is het ontstaan:

Sinterwonderland is bedacht en opgericht in 2024 door drie toegewijde mannen: Jamar Pluimers, Jan-Willem Seppenwoolde en Mike Gerritsen. Samen met het Rijssens Museum waar Gerrit Dannenberg directeur van is, zijn zij een samenwerking aangegaan. Gedreven door een gedeelde passie voor de magie van Sinterklaas, besloten zij samen een plek te creëren waar tradities worden gekoesterd en kinderen blij worden gemaakt. Met een team van ongeveer 20 enthousiaste vrijwilligers werken we aan het bieden van unieke ervaringen die een blijvende indruk achterlaten. Onze missie is duidelijk: het behoud van tradities, het brengen van vreugde aan kinderen en het creëren van onvergetelijke momenten. Wat ons uniek maakt, is onze persoonlijke benadering tot de kinderen en de toewijding waarmee we de magie van Sinterklaas tot leven brengen. In een echt kasteel!

Wil je meer weten over SINTERWONDERLAND of heb je vragen, bezoek dan de website.